tisdag, april 26, 2016

Mål 2016 uppföljning

Rött betyder att målet inte är uppfyllt
Orange betyder att målet är påbörjat.
Grönt betyder att målet är avklarat.

Under 2016 ska jag:

1. Köpa täljkniv till täljhästen.
2. Tälta på tre öar.
3. Städa källaren och göra mig av med Lillkanins grejer. Jag har gjort mig av med Lillkanins saker. I övrigt är källaren ett kaosområde i mitt liv. Fyllt med grejer jag inte behöver.
4. Vandra i skogen med Tea. Men vill ju vandra fler gånger!
5. Annordna crafternoontea 5 gånger.
6. Laga tapeten i hallen.
7. Laga mat på Muurikkan.
8. Lära känna en ny vän.
9. Måla 3 st pallar.
10. Odla något ätbart.
11. Gå runt Gömmaren.
12. Skriva 12 st snigelbrev till 12 olika människor. Ett avklarat 11 st kvar.
13. Semestra klokt. Det ser lovande ut...
14. Laga cykeln.
15. Se en teater på Dramaten
16. Besöka Wasamuseet.