fredag, februari 12, 2016

Marseillie Dag 1 eller 2 beroende på hur man räknar

Idag har jag semestrat vid den franska Rivieran, vet inte om det berodde på årstiden, stormen, ösregnet men jag hade stränderna helt för mig själv. Det regnade verkligen ihärdigt. Men lite (eller mycket) regn har aldrig skrämt bort mig från en strand. Plockade strandfynd, förhoppningsvis kan jag använda några av sakerna till månadsutmaningen på Monthly Makers.
I ett hål i gatan kunde man gå ner till ingenting, så där fotade jag 156 kort och väntade ut det värsta regnet.

Kl. 19.00 joinade resten av teamet mig i Marseille (utom Kalle då som missade sitt flyg pga. teknikaliteter). Vi sammanstrålade med våra vänner och åt en underbar middag ihop. Det blev en kväll av god gemenskap,  trevliga och intressanta samtal.