tisdag, januari 06, 2015

Brian, Maja och kattungen Sigge

Jullovsprojektet har varit att sy och brodera katter och det har verkligen varit bra för mig. Jag vet inte varför det blev just katter som jag har slöjdat, det bara blev så. Hälsoeffekterna av mitt projekt kan jag dock med lätthet mäta, min stressnivå har minskat, min kreativitet har väckts och jag känner mig gladare.

Jag vet inte vart syprojektet kommer att ta mig, men jag har redan hört rykten om att det är minst två kattungar samt mor-och farföräldrar på G. Att lägga mer tid på att utveckla min kreativitet är ett av mina strävandemål under året som ligger framför. Jag hoppas att jag kommer att kunna lägga många timmar varje vecka på att slöjda, skapa och pyssla på egen hand och tillsammans med andra. (Ja, jag skrev pyssla för det händer att allt kreativt jag gör inte är slöjd)...