lördag, maj 12, 2012

Det blev visst lite tyst från mig ett tag

Ja vad kan jag skylla på? Att livet kom emellan. Alla måsten kom i kapp mig. Jag har den senaste tiden ägnat mycket tid åt att städa, diska och tvätta. Det har gått lite upp och ner med de sakerna och trots att jag har lagt ner en väldans massa tid på städning är det inget som direkt syns i lägenheten. Sedan har jag slitit med en rapport om gråsuggor och pedagogisk dokumentation till mitt jobb, det tog massa tid, men den är äntligen klar. Den blev precis så bra som jag ville och jag lyckades hålla mig inom max sid antalet, tio sidor. Sedan har odlingslotterna tagit sin lilla tid att göra i ordning för våren. Just nu blommar vårblommorna för fullt och idag kunde jag inte låta bli att plocka in en liten bukett blommor. Jag har haft en bra dag idag, men nu är jag ganska slut.