lördag, mars 26, 2011

Hall festen blev lyckad.


Idag hade jag fest för goda vänner. Det var så kul och  trevligt. Jag  kunde verkligen njuta av kvällen. Menyn var det inget fel på heller. Serverade vegetarisk trattkantarellpastasås med Italiensk lyx pasta, till vegetarianens ära, så himla gott. Trattkantarellerna hade jag plockat själv tillsammans med min terapeut, det är nog det bästa med min terapi (förutom att jag blir helare och mår bättre).  Efter maten tittade vi på riktiga foton i ett riktigt fotoalbum. Sen öppnades det presenter en lång stund, men efter det fick vi äntligen äta av muffins buffén. Chokladmuffins, blåbärs-/vitchoklad muffins och bananmuffins samt chokladbollar stod för efterrätten. Det var en sådan lyckad fest och blåbärsmuffinsarna, baka dem säger jag bara. Avslutningsvis vill jag bara tacka mina vänner: A, P&J, E& A, för att ni älskar mig precis som jag är, rakt igenom, alltid. Tack för att ni gav mig en sådan höjdardag.