torsdag, oktober 14, 2010

Nostalgi

Jag ber inte om förståelse, men det här är nostalgi för mig. Om man inte delade min samtid med mig när jag var si så där 15 år, kan man inte begripa det här inlägget. Och de människor som delade min samtid då läser inte bloggen, så jag gör det här inlägget och vet att ingen kommer att förstå. Men det gör ingenting, det är det fina med bloggandet. Det är min plats i cyber rymden, jag bestämmer, ni läsare är maktlösa. Texten i sången (om man nu kan kalla något som KSMB har gjort för sång) är inte ens rumsren och passar inte in i mitt fromma liv som jag lossas leva. Så jag varnar känsliga läsare och alla fromma med för den delen, tryck inte på play knappen. För er som väljer att inte ta del av min meningslösa nostalgi tripp, kan jag lugnt och sanningsenligt trösta er med att ni inte missar något.