lördag, maj 29, 2010

Mitt enformiga liv.

Känner stundtals att mitt liv är en aning enformigt. Jag jobbar, äter, sover och städar och så ser livet ut, ja ja jag träffar vänner också emellanåt. Dessvärre misstänker jag att de allra flesta människornas liv ser ut ungefär som mitt och att jag ingalunda är ensam om att ha detta enformiga liv. I veckan har jag jobbat, ätit mat och sovit, det ända jag inte har gjort än är att städa och i dag är det således städdag. Jag är otroligt skicklig i konsten att hävda att jag skall städa och välbevandrad i konsten att skriva städlistor, det praktiska hantverket däremot är det lite si och så med. Har hävdat hela morgonen att jag ska städa, men viktiga saker verkar komma emellan som bloggande till exempel och TV:n verkar svår att slå av...Okey efter frukosten ska jag städa, jag lovar...om inte...Ja, man kan aldrig veta vilka viktiga saker som kan dyka upp?!

Före städningen råder kaos i lägenheten: